2/19/16

GALA DRESSES

galla dress

1. ASOS 369DKK, 2. ASOS 405DKK, 3. SELECTED 425DKK, 4. FIRST&I 106DKK


Gallatiden er over os, og jeg ville ønske at det var mig og min dansepartner, som måtte få lov til at gøre det hele om igen. Det er efterhånden ved at være to år siden, jeg ankom i en SmartCar og dansede vals, og aftenen var virkelig et af højdepunkterne i min gymnasietid. Jeg havde uden overdrivelse den mest stilfulde partner, som var iført Alexander McQueen butterfly og de lækreste Dr. Martens creepers - og vi hev da også en lille pris som "Årets Par" med hjem! 

Som måske kan fornemmes på de overstående kjoler, har jeg en forkærlighed for slits - ligegyldige om cuttet er foran, i siden eller bagtil. Slits er med til at give lige dét ekstra, hvis kjolen i forvejen ikke er alt for prangende. 

No comments:

Post a Comment